weeeeeeeee :D HAHA itulah bunyi  jeritan kanak2 riang kalau dapat lakukan something yang meyeronok kan . kannn ? btw photo ni dijumpai pada pukul 1925 :B pada waktu tempatan . jyeah i think you guys mesti tau kan ? gambar apakah itu ? its ROLLER COASTER bebeh ! grrrrrr . actually aku dgn gigihnya membuat entry ni kerana ..... dah lama seksangat rasanya aku tak naik roller coaster :( hmmmmm . sudah lama aku tak mendengar bunyi org menjerit , gelak dn sbgnya kerana roller coaster ! alang2 dah bwt entry pasal RC ni kan aku nak habaq la kat hampa semua pasai pengalaman pertama aku time nak naik RC hehe .....  


pada suatu hari yang sangat terang lagi damai ! *damai ke TS tu ! HAHAH  diriku ini dan rakan2 seperjuanganku telah menjejakkan kaki ke sebuah pusat membeli belah iaitu TIME SQUARE nyahh ! :p pada mulanya niat aku hanya nak menghabiskan duit membeli pakaian utk ditayang pada kawan2 ku yang lain ... tetapi ! salah sorang dari kawan aku ni boleh pulak last minute tukar plan ! *weyh korang ape kate kita masuk COSMO WORLD ! dah lama aku tak main dlm tu PLSSSS ! , aku pun dgn blurnya pun ikut lah ... masuk2 je aku pun terpaku dgn sepaku-pakunya ! woahhhh mcm best je ! *mmg best pun ! biasala budak standard 6 la katakan heeeeee . after 10 min dalam tu kwn2 aku mula mempelawa aku untuk naik roller coaster ! dgn pantasnya aku mencelah , tanak la ! sprti yg telah aku sangka mesti dorang nak kata aku ni penakut ! , mestila takut korang tgk la RC tu pusing sana , pusing sini , naik sana turun sini ! . TAKUT mak nyahh !! hmmmm aku dgn GAGAHnya menjawab mana ada aku takut ! cuma perut aku je memulas sikit *alasan je padahal* mcm biasa la kan haram jadah dorang nak caya kannnn ! uwaaaaaa dgn takutnya aku pun naik lah RC dkt cosmo world tu ! mak aih !! bukan main laju nye dia gerak ! penig kepala aku . 


Turun2 je aku terus lari pegi toilet ! *muntah* nk je aku jerit name MAMA time tu ! tapi aku menguatkan smangat tau ! tak jerit panggil mama aku . HAHAH bagus tak ? bagus kannnn ! disebabkan perkara tu , paham2 la kan . spjg minggu tu aku ayik digelakkan je oleh kawan2 aku dunia akhirat tu ! . sumpah lepas tu rasa mcm tanak naik dah je nok ! grrrrrrrr . semakin aku dewasa aku cuba utk lebih mendekatkan diru aku dgn nya :D makin lama , makin lama . you know what aku dah TAK TAKUT dah nak naik RC  tau ! HAHA skrg kalau pegi memane yg ada RC aku lah org first yg akan ajau naik bnde alah tu :B .


ACTUALLY motif aku buat entry ni nk bgthu korang yang aku dah lama GILA BABENG tak naik ROLLER COASTER ! huarggggh ! rindu sgt nak naik :)) . hopefully adala org nak belanja i naik "ULAR GERGASI" tu :D okay peeps sorry post ni trsgtlah boring * BENDA SEJARAH NI ALWAYS LA BORING KANNNN ! *