meet my GIRAFFE !

neeno, neeno, neeeno ! HAHAHA :D Afternoon my dearest reader ;) . This is my new friend nyahh ! ASHRAF HISSAN nama diberi , sangat PERAMAH ! . he's also EIGHTEEN macam saya . weeeeeee ~ Tersangat la beruntung aku dapat kenal dgn anak Hissan ni tau ! why ? . Firstly ! dia ni sgt2 lah peramah nok ! , second ! dia ni mmg la seorang hamba ALLAH yang sangat rajin melayan kerenah aku ! *aku kan kuat merepek :D . ASHRAF HISSAN ni aku kenal dia melalui "SOCIAL NETWORK" alaaa korang mesti tahu punya lah SN ape yg aku cakapkan ! what tak tahu ? PESBUK la nyahh ! . Shhhh ! yeah I know , I know , korang mesti nk tanya kenapa aku panggil budak ni GIRAFFE kannn ? dah agak dah ! LOL actually aku panggil dia GIRAFFE sebab time aku add fesbuk dia, profile picture dia ala-ala giraffe sikit macam mane ? HAHA mulut dia macam giraffe tgh makan, tahu ? yeah ! for me gmbr tu cute sgt3 tahu ! korang TAK RASA ke yang  Giraffe tu cute ! what korang pun rasa jugak ? jyeah ! tgkla sapa yng bagi its me your PANDA ! pada siape yang tak suka tu ,jangan nak ejek besties aku yang sorang ni ! makan penerajang jugak kang ! well aku rasa sangat la beruntung kenal dengan GIRAFFE aku ni ! dia selalu teman aku time aku tgh bosan . another thing yang mmbuatkan aku untung kenal budak ni sebab , dia ni budak PERAK DARUL RIDZUAN heeeeeeee PERAK is my hometown nokk ! so sgtlah senang untuk aku jumpa dia bila aku balek kampung :D *GIRAFFE nti PANDA nak pegi beraya dkt rumah awak boleh ? HAHAHA . I think sampai disini jela text syarahan aku pasal GIRAFFE ni ! 


IKHLAS DARIPADA KAWAN BAIKMU PANDA ! :D


*P/S hope you like it yaaaa GIRAFFE ! muahahaha ♥